Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
30.12.2021 Коментарі Вимкнено до Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля Новини admin 736 переглядів

_______29.12.2021___________

(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на Довкілля

автоматично генерується програмними засобами

ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається об’єктом господарювання)

_____20211229027__________

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу

на довкілля планованої діяльності (автоматично

генерується програмними засобами ведення Єдиного

реєстру з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса, ЄДРПОУ 01037057

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові  фізичної особи —  підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

88000, Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Словʼянська Набережна, 5, тел./факс: 0312612853

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи підприємця, поштовий індекс, адреса, контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність передбачає будівництво регулюючої споруди на р.Уж, в м.Ужгород (район Боздоського парку), Закарпатської області.

Стадія розробки проектно-кошторисної документації – розроблення техніко-екномічного обгрунтування.

Планована діяльність здійснюється у рамках реалізації Проекту FloodUZH «Спільні заходи з попередження природних катастроф у транскордонному басейні р.Уж» № 1702/8.1/0005 Програми ТКС ЄІС Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020.

Проектною документацією передбачено виділення черг будівництва та пускових комплексів, для подальшого проектування та будівництва всього комплексу споруд, а саме:

І черга: Гідровузол підпірних споруд на р.Уж.

ІІ черга: Паркова зона (територія  Боздоського парку).

ІІІ черга: Реконструкція набережних р.Уж для захисту території м.Ужгород.

Технічні альтернативи І черги будівництва.

Гідровузол підпірних споруд на р.Уж

До складу гідровузла на р.Уж входить комплекс гідротехнічних споруд:

– запроектована регулююча споруда у вигляді  низьконапірної залізобетонної греблі (обладнана поверхневим сегментним затвором із опускним клапаном, двосекційний), донний шлюз-регулятор, рибопропускна споруда, будівля оператора та водозабірна споруда (боковий поверхневий водоприймач, для наповнення та водообміну ставка та каналу паркової зони – територія  Боздоського парку);

Плановане будівництво комплексу гідротехнічних споруд (регулюючої споруди на річці Уж  та на каналі в Боздоському парку) дозволить обводнити сухі водойми Боздоського парку з підвищенням рівня води в р.Уж на ділянці від підвісного пішохідного мостика в Боздоському парку до пішохідного моста (історичний центр). Канал, що проходить Боздоським парком, є староріччям ріки Уж, буде з’єднано з основним руслом нижче за течією, що забезпечить постійну проточність та водообмін.

Технічна альтернатива 1. ПКД пропонується будівництво низьконапірної споруди з надувною (наливною) частиною, а саме  будівництво низьконапірної бетонної основи висотою 2,7 метри та наливної греблі висотою до 2 метрів, шириною 34,0 м.

Бетонна основа греблі має наступні геометричні параметри: висота 2,7 м, ширина 9,5 м, довжина 34 м, позначка гребеню – 110,20 м.  Будівництво основи  греблі передбачається на досить вузькій ділянці ріки. На бетонну основу  пропонується  монтаж  наливної греблі  з такими геометричними параметрами: висота 2,0 м, ширина 32 м, відмітка гребеню – 110,20 м.

Матеріал  надувної (наливної) греблі –  хлоропреновий  каучук  з  армуванням  товщиною  8 мм, заповнення греблі – вода. Виробник надувної (наливної) греблі – компанія Savatexd.o.o., Slovenia. В комплект поставки входить:- дві секції греблі 2х16 м;- система кріплення греблі до бетонної основи;- система управляючих трубопроводів, фасонні частини, насоси 3х4 кW, їх монтаж та пусконалагоджувальні роботи;- електронна система управління SAVA 1.

Технічна  альтернатива 2Даним варіантом ПКД пропонується будівництво  низьконапірної  бетонної  основи  висотою 1,9  метри  та поверхневого сегментного  затвору  із  опускним  двосекційним клапаном,  висотою  2,8 метрів, шириною 33,0 м. При цьому верх бетонної основи планується нижче меженного рівня води в р.Уж.

Підпір створюється за допомогою поверхневого металевого сегментного затвору  із опускним клапаном (двосекційного типу).  Поверхневий сегментний затвор із опускним клапаном має ширину 14,25 м – 2 шт., та висоту в робочому положенні 2,8 м. В поперечному перерізі кут між затвором в робочому положенні та горизонтальною основою буде складати 70° (дещо нахилений за течією р.Уж). Рух затвору відбувається через гідропідйомний механізм, який розташований з обох боків греблі. Гідропідйомний механізм спрацьовує автоматично під час підняття рівня води у верхньому б’єфі (в період проходження паводку в руслі ріки), з метою підтримання сталого рівня води із позначкою НПР=110,20 м. При піднятті рівня води у річці вище 2,0 м від меженного рівня, металевий сегментний затвор із опускним  клапаном опускається та приймає  плавно  горизонтальне  положення,  що  зумовлює  плавне проходження паводку в районі водозабірної споруди.

В обох варіантах до складу регулюючої споруди на р.Уж буде входити промивний канал з грубою сміттєутримуючою решіткою шириною 2,0 м та рибопропускна споруда що має наступні розміри:  ширина  4,4 – 5,5 м;  загальна довжина  32,0 м; кількість басейнів – 22 шт.

Улаштування підпірної споруди з позначкою гребню переливу НПР=110,20 забезпечить утворення протічної водойми, дзеркало якої простягнеться до пішохідного мосту біля площі Театральна. Площа дзеркала складе S=15,2 га,  об’єм V=305 тис.м3. Для забезпечення нормальної роботи комплексу споруд також необхідним є проведення заходів з розчистки та берегоукріплення русла річки Уж на даній ділянці проектування.

Технічні альтернативи ІІ черги будівництва.

Паркова зона (територія  Боздоського парку).

Вибір схеми пропуску води впливає на здатність території Боздоського парку на пропуск високих паводків. Для реконструкції водойм у Боздоському парку пропонується два принципових варіанти.

Технічна альтернатива 1 передбачає паралельну гідравлічну роботу пропуску паводків та повеней через транзитний канал. Водойма ставка реконструюється в технічному взаємозв’язку з транзитним каналом (староріччям р.Уж), який працює як додаткове транзитне русло, для пропуску високих паводків та повеней паралельно з основним руслом р.Уж і відокремлений від ставка. В цьому варіанті територія ставка та частина території Боздоського парку захищені від затоплення при проходженні паводку 1% забезпеченості. Це дозволяє в подальшому будувати необхідні основні та експлуатаційні ГТС на захищеній території.

Технічна альтернатива 2. Часткове відновлення існуючої схеми, коли вода з річки попадає в ставок через водовпускну споруду, а потім не повертається в русло, як в існуючій схемі, а через водовипускну споруду з ставка перетікає до каналу (староріччя). Недоліком цього варіанту є те, що територія ставку та частина території Боздоського парку не захищені від затоплення при проходженні паводку 1% забезпеченості. Існуючі та запроєктовані споруди можуть затоплюватися, що не допускає будівництва капітальних споруд без додаткової інженерної підготовки території.

В обох варіантах необхідним є проведення реконструкції (в т.ч. розчистки) староріччя та реконструкції пішохідного мосту на староріччі.

Технічні альтернативи ІІІ черги будівництва.

Реконструкція набережних р.Уж для захисту території м.Ужгород

На даний момент в м.Ужгороді на р.Уж є сім набережних загальною довжиною біля 7,5 км. Це Ботанічна набережна, Православна набережна, Набережна Незалежності, Київська набережна, Слов’янська набережна, Студентська набережна, Паркова набережна. Паркова набережна найновіша з усіх набережних міста Ужгород.  На сьогодні цю назву носить частина берега та правобережна водозахисна дамба на ділянці вул.Бабʼяка – вул.Загорська – підвісний пішохідний мостик (Боздоський парк, вул.Гленца). ПКД пропонується для Паркової набережної на ділянці планування  високого берегу з улаштування пішохідної та велосипедної доріжок подібних до Студентської набережної, а також в районі будинку № 61 по вул. Загорській, пропонується улаштування берегоукріплення.

Для інженерного захисту територій, що є прилеглі до кожної з набережних, пропонується декілька варіантів захисту, як мобільного так і стаціонарного.

Технічна альтернатива 1 передбачає встановлення мобільної шпунтової стінки, що  представляє собою тимчасову захисну стіну, яка складається із збірних та постійних елементів: фундаментів, вертикальних стовпів, шпунтових загороджень. Основною складовою мобільної шпунтової стінки є фундаменти для стовпів та стовпи – як основна утримуюча конструкція для шандорного перекриття прольотів по всій  довжині стінки.

Технічна альтернатива 2 передбачає встановлення мобільних похилих жорстких конструкцій, ця система мобільного захисту територій складається з металевих конструкцій, що забезпечують стійкість до тиску з боку паводкового потоку та підтримують водонепроникну мембрану. Конструкція нахилена таким чином, щоб приймати найбільше навантаження. Кут нахилу забезпечується опорами, які передають тиск на землю. Тиск води на водонепроникну мембрану усуває проблеми ковзання. Тому виникає можливість встановлення похилої конструкції на нерівному ґрунті.

Технічна альтернатива 3 передбачає будівництво захисної  залізобетонної стіни (як варіант для захисту території Ботанічного саду УжНУ від повеней та паводків 1% забезпеченості).  Захисну стіну пропонується розташувати по трасі існуючої огорожі на висоту від 1,0 м до 1,4 м. По верху захисної споруди може бути встановлена огорожа.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності, територіальна альтернатива 1Місцем планованої діяльності є  земельні ділянки для розміщення  гідротехнічних,  захисних  споруд,  інженерних  мереж  та  русла  річки  Уж  із змінним гідрологічним режимом,  розташовані в межах міста Ужгород, Закарпатської області. Місце розташування планованої діяльності згідно детального плану території Боздоського парку та детального плану території, обмеженої Слов’янською набережною, Боздоським парком та річкою Уж затверджених рішеннями Ужгородської міської ради № 349  від 03 серпня 2021 року та № 350  від 03 серпня 2021 року.

Територіальна альтернатива 2 не розглядається, оскільки запроектовані заходи на річці Уж у межах м.Ужгород  передбачені затвердженими  детальними планами територій.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Соціально-економічний  вплив  від  даної  планованої  діяльності з будівництва регулюючої  споруди  на  р.Уж  в  м.Ужгород,  район  Боздоського  парку, полягає у підвищенні ступеню захисту від підтоплення та затоплення, покращенні мікрокліматичних умов даної території  за рахунок обводнення Боздоського парку та підвищення рівня води у руслі р.Уж в період меженних рівнів, збільшенні туристично-рекреаційного  потенціалу. Проект будівництва регулюючої споруди передбачає залучення значних інвестицій в економіку громади міста Ужгород (в т.ч. планується залучення грантових коштів ЄС). Крім того, гідровузол на р.Уж дозволить одночасно використовувати необхідне обладнання для утримання, вилову та можливої подальшої переробки плаваючих побутових відходів (що накопичуються безпосередньо у руслі р.Уж), а також забезпечить локалізацію можливого забруднення вод р.Уж нафтопродуктами у випадку аварії продуктопроводу, який розташований у басейні р.Уж.

Реалізація планованої діяльності дасть можливість створення нових робочих місць під час будівництва та у подальшому в частині рекреаційних послуг. Експлуатація споруд забезпечить стабілізацію водності річки на даній ділянці – покращення санітарно-екологічного стану ріки в цілому.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Планована діяльність полягає в розробці проектної документації щодо будівництва регулюючої споруди на річці Уж у межах м.Ужгород з метою обводнення території під час маловодних періодів та заходів із захисту території міста від затоплення (ПКД: «Будівництво регулюючої споруди на р.Уж, в м.Ужгород (район Боздоського парку) Закарпатської області».

ПКД передбачено виділення черг подальшого проектування та будівництва об’єктів Проекту, що описані у п.2, а саме:

І черга: Гідровузол підпірних споруд на р.Уж.

ІІ черга: Паркова зона (територія  Боздоського  парку).

ІІІ черга: Реконструкція набережних р.Уж для захисту території м.Ужгород. загальною довжиною 7,5 км.

Межі зони впливу проєкту по річці Уж: між автодорожніми мостами по вул. Бабʼяка та по вул. Анкудінова, орієнтовна довжина 5,0 км.

Заходи зазначеної планованої діяльності по будівництву гідровузла підпірних споруд на р.Уж передбачають будівництво регулюючої споруди – низьконапірної греблі, до складу якої входить комплекс гідротехнічних споруд:

– низьконапірна гребля – регулююча споруда (загальна ширина греблі 43 м, в т. ч. поверхневий сегментний затвор із опускним двосекційним клапаном 2х14,25 або 2х16,0 м)

– водозабірна споруда (боковий поверхневий водоприймач, для наповнення та водообміну ставка та староріччя паркової зони – територія  Боздоського парку)

– будівля оператора (закритого типу, герметична)

– донний шлюз-регулятор (для промиву наносів твердого стоку шириною 2 м)

– рибопропускна споруда шириною 6 м.

Створ греблі планується розмістити на р.Уж, на відстані 60 м вище за течією, від підвісного пішохідного мостика в Боздоському парку, в м.Ужгород, Закарпатської області (11км від держкордону із Словаччиною).

Основне призначення греблі – підтримання сталого рівня води в ріці Уж,  в основному в посушливий меженний період, для покращення санітарно-екологічного стану водойми в цілому, а також забезпечення ряду інших можливостей:

– забезпечення сталого забору води для водообміну ставка, староріччя та паркової зони в цілому;

– створення додаткової рекреаційної зони, на всій ділянці підпору води 1800 м;

– створення додаткової пішохідно-транспортної розвʼязки у напрямку «Боздоський парк – місто», та ін.

– локалізація забруднення вод р.Уж нафтопродуктами та побутовими відходами.

Після будівництва греблі утвориться протічна водойма з відміткою водного дзеркала – 110,20 м БС.

У нормальному режимі роботи греблі (відм.110,20 мБС) буде створено штучний додатковий напір до 2,8 м і, як наслідок, виникне невелике водосховище глибина якого буде поступово зменшуватися вверх за течією на відстані 1800 м та перейде до природного (побутового) рівня води в р.Уж. Під час повені затвори греблі автоматично опускаються до відмітки 108,20 м, при цьому зменшується зона високих рівнів води вище по течії від греблі.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності передбачають дотримання вимог Водного кодексу  України  та  Земельного  кодексу  України, Закону України «Про природно-заповідний фонд України».  Враховуються  гідрологічні  розрахунки, екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, обмеження згідно чинних нормативних документів.

Місце розташування планованої діяльності передбачено детальним планом території Боздоського парку та детальним планом території, обмеженої Слов’янською набережною, Боздоським парком та річкою Уж затверджених рішеннями Ужгородської міської ради № 349  від 03 серпня 2021 року та № 350  від 03 серпня 2021 року.

На всіх етапах реалізації проектні рішення повинні здійснюватися у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки, в тому числі вимог Закону України «Про охорону земель»; Закону України «Про охорону навколишнього  природного  середовища»;  Закону  України  «Про  охорону  атмосферного повітря» тощо.

Щодо технічної альтернативи 1:

Дотримання  обмежень  прибережної  захисної  смуги  ріки Уж та затвердженого Детального плану території Боздоського парку та території, обмеженої Слов’янською Набережною, Боздоським парком та рікою Уж в м.Ужгород Закарпатської області.

Екологічні  та  інші  обмеження планової  діяльності   встановлюються   згідно   чинного   законодавства   України.   Режим господарської діяльності в межах прибережної захисної смуги та правовому режимі зони санітарної охорони водних об’єктів.

Забороняється  проводити  усі  види  механізованих  робіт  в  період  заборони  на  вилов  риби (нерест), строки заборони на вилов риби у період нересту встановлюється щорічно органами рибоохорони. Не допускається потрапляння  паливно-мастильних  матеріалів  у воду, а також на ґрунти.  Відходи,  які  будуть  утворюватися  в  процесі  виконання  робіт,  будуть  локалізовані  з наступним централізованим вивезенням.

Щодо технічної альтернативи 2: аналогічно до технічної альтернативи 1.

Щодо територіальної альтернативи 1: Дотримання  обмежень  прибережної  захисної  смуги  ріки Уж та затвердженого Детального плану території Боздоського парку та території, обмеженої Слов’янською Набережною, Боздоським парком та рікою Уж в м.Ужгород Закарпатської області.

Щодо територіальної альтернативи 2: аналогічно до територіальної альтернативи 1.

  1. Необхідна еколого–інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

Щодо технічної альтернативи 1:

Еколого – інженерна підготовка для планованої діяльності передбачає:

–  польове  обстеження;

–  інженерно-геодезичні  та геологічні вишукування, гідрологічні розрахунки;

–  виготовлення  проектної документації;

– розроблення звіту з оцінки впливу на навколишнє середовище запроектованих заходів.

Захист території передбачає:

–  дотримання технології, що передбачена проектом при будівництві регулюючої споруди та інших споруд комплексу в межах русла та заплави  ріки Уж та інших  запроектованих заходів;

–  виконання  робіт  проводиться  з  врахуванням  вимог  по  збереженню  навколишнього

середовища;

– охорона землі від забруднення відходами будівництва;

– охорона вод (в т.ч. ґрунтових і поверхневих).

Щодо технічної альтернативи 2:  аналогічно до технічної альтернативи 1.

Щодо територіальної альтернативи 1:  Заходи по еколого-інженерній підготовці будівництва регулюючої споруди на річці Уж у межах м.Ужгород з метою обводнення території під час маловодних періодів та заходи із захисту території міста від затоплення будуть здійснюватися  на ділянках  русла та заплави р.Уж на землях водного фонду у прибережній захисні смузі  у адміністративних межах міста Ужгород  Закарпатської області.

Щодо територіальної альтернативи 2: аналогічно до територіальної альтернативи 1.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля:

Щодо технічної альтернативи 1:

На стадії проведення планованих робіт розглянути ймовірний наступний вплив:

повітряне   середовище  –   тимчасовий  вплив  на  повітряне  середовище  при  роботі  двигунів внутрішнього згоряння автотранспорту та спецтехніки в період проведення будівельних   робіт в межах русла та заплави р.Уж буде нетривалим, концентрації забруднюючих речовин не будуть перевищувати нормативні показники;

водне середовище – основний вплив на водне середовище пов’язаний із підйомом рівня води у верхньому б’єфі  на  2,5 м.  Такий  вплив  є  позитивним  у  маловодні  періоди.  При  наявності  прогнозу паводку передбачено режим завчасного скидання рівня, опускання затворів нижче побутових рівнів води та безперешкодний пропуск паводкових вод через водорегулюючу споруду. Разом з цим короткострокове скаламучення поверхневих вод при будівельних роботах в межах русла та заплави не відбудеться, так як під час робіт, які будуть здійснюватися технікою у заплаві та руслі з метою запобігання та мінімізації забруднення води, буде забезпечено відмінний стан будівельної і транспортної техніки;

геологічне середовище  –  структурних і екологічних змін в геологічному середовищі не відбудеться;

ґрунти – відсутній;

рослинний світ і тваринний світ  – негативний вплив для позаводної фауни не очікується, щодо впливу на іхтіофауну, то спорудження водорегулюючої споруди у цьому місці могло б  спричинити формування  частково  ізольованих  фрагментів  русел, з  яких була  б ускладнена міграція риб. Однак, завдяки запланованому у проекті спорудженню ефективного рибоходу, а  також  можливостям  регулювання  по  висоті  водорегулюючої  споруди  та переливу через неї, така проблема повністю усувається. Якість  води  в  річці  оцінюється  переважно  як  задовільна.  Штатна  діяльність водорегулюючої споруди не передбачає додаткового привнесення хімічного чи біологічного забруднення.

При виконанні будівельних робіт  передбачається врахування сезонних та біологічних особливостей життєдіяльності водних живих ресурсів – обов’язкове припинення робіт на нерестовий період. Компенсація збитку  іхтіофауні  р.Уж внаслідок  проведення робіт в руслі буде проведена у комплексному підході. У першу чергу, зазначається два основних напрямки: відшкодування збитків; після завершення робіт –  зариблення р.Уж молоддю основних видів риб.

природно-заповідний фонд – тимчасовий / незначний вплив на стадії будівництва на об’єкт природно-заповідного фонду – Парк-пам’ятка садово-паркового мистецтва місцевого значення «Парк Боздоський»;

соціальне середовище – вплив на соціальне середовище переважно лише  позитивний. Жодних  соціальних конфліктів, викликаних виконанням заходів планованої діяльності, не очікується. Жодна частина забудови міста не затоплюється, земельні ділянки у місцевих жителів не вилучаються, якість земель не погіршується. Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря очікується тільки на етапі будівництва. Максимальні рівні шуму менші від допустимих нормативів, як для денної,  так і нічної пори доби. Шкідливих впливів на здоров’я жителів від планованої діяльності не очікується.

техногенне середовище – вплив відсутній.

Щодо технічної альтернативи 2: аналогічні як для технічної альтернативи 1.

Щодо територіальної альтернативи 1:  Заходи з будівництва регулюючої споруди на річці Уж у межах м.Ужгород з метою обводнення території під час маловодних періодів та заходи із захисту території міста від затоплення будуть здійснюватися  на ділянках  русла та заплави р.Уж на землях водного фонду у прибережній захисні смузі у адміністративних межах міста Ужгород  Закарпатської області.

Щодо територіальної альтернативи 2: не розглядаються.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Планована  діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності,  які можуть мати вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (пункт 10, частина 3 стаття 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)).

Запроектовані заходи не змінюють та не впливають на транскордонний водний режим річки Уж. Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.

Інформування Словацької Сторони про планову діяльність буде здійснюватися відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом Словацької Республіки з питань водного господарства на прикордонних водах.

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст. 6 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати вплив  на довкілля,  отже,  підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.

Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:

–  підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

–  проведення громадського обговорення планованої діяльності;

–  аналіз  уповноваженим  органом  звіту  з  оцінки  впливу  на  довкілля,  будь-якої  додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під  час  громадського  обговорення,  під  час  здійснення  процедури  оцінки  транскордонного впливу, іншої інформації;

–  надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

–  врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на

довкілля  планованої  діяльності,  визначає  допустимість  чи  обґрунтовує  недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля

та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі  у  такій  процедурі,  зокрема  на  стадії  обговорення  обсягу  досліджень  та  рівня  деталізації  інформації,  що  підлягає  включенню  до  звіту  з  оцінки  впливу  на  довкілля,  а  також  на  стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до  звіту  з  оцінки  впливу  на  довкілля  та  планованої  діяльності,  а  також  взяти  участь  у громадських  слуханнях.  Детальніше  про  процедуру  громадського  обговорення;  звіту  з  оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України  з  метою  запобігання  поширенню  на  території  України  гострої  респіраторної  хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті  15  цього  повідомлення,  зауваження  і  пропозиції  до  планованої  діяльності,  обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У  разі  отримання  таких  зауважень  і  пропозицій  громадськості  вони  будуть  розміщені  в Єдиному  реєстрі  з  оцінки  впливу  на  довкілля  та  передані  суб’єкту  господарювання  (протягом трьох  робочих  днів  з  дня  їх  отримання).  Особи,  що  надають  зауваження  і  пропозиції,  своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час  підготовки  звіту  з  оцінки  впливу  на  довкілля  зобов’язаний  врахувати  повністю,  врахувати частково  або  обґрунтовано  відхилити  зауваження  і  пропозиції  громадськості,  надані  у  процесі громадського  обговорення  обсягу  досліджень  та  рівня  деталізації  інформації,  що  підлягає включенню  до  звіту  з  оцінки  впливу  на  довкілля.  Детальна  інформація  про  це  включається  до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде:

Експертний звіт,

філії  ДП “УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА” у  Закарпатській області

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11, Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»),

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департаменту екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації, адреса: 88008, м. Ужгород, пл. Народна, 4, тел./факс (0312) 61-67-01, E-mail: central@ecozakarpat.gov.ua, контактна особа: Урись Ігор Омелянович.

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та  контактна особа)

Схема розташування ділянки провадження планованої діяльності

“Будівництво регулюючої споруди на р.Уж, в м.Ужгород (район Боздоського парку)” Генплан

Поділитись: